Gå til forside

Hjælp til systemet



Forklaring af leveringsstatus
Sådan virker indbakken
Sådan virker chat-funktionen
Sådan opretter du en forbindelse
Sådan benytter du automatiske gentagelser
Excel-skabelon til import af kontaktpersoner

Brugervejledning til email2SMS v1.0
(åbner i et nyt vindue)

JDF

Vejledning til HTML-JDFer

Andre artikler

Om betaling på internettet
Sådan sætter du penge ind på din Jit-konto
Hjælp til betalingsdelen
Hvad gør jeg hvis jeg ikke har et betalingskort?
Hvad er en Flash-SMS?
Beskeder og segmenter

Opsætning af Synology NAS til brug af JitBesked SMS-gateway
Opsætning af QNAP Turbo NAS til brug af JitBesked SMS-gateway
Opsætning af Zendesk til brug af JitBesked SMS-gateway

For at se PDF-filer skal du bruge et program som Adobe Reader. Du kan hente det gratis her


Sletning af Jit-konto

Sådan sletter du din Jit-konto permanent


Oplysning om klagemuligheder

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos os, kan du indgive en klage til:
Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse info@jitbesked.dk

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klagen indgives her - http://ec.europa.eu/odr (Online Dispute Resolution)
Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse info@jitbesked.dk


Fandt du ikke det du søgte?

Hjælp os med at gøre siden bedre ved at trykke her